ser ni lillen ..? ../ Give me this body


hahahhaha,  skoja bara. men jajaa.. funderar på att dra o sola. o ut o gå. åt lite av pizzan från igår o mår inget vidare. drack även ett glas coola med halvt vatten fyllt. gott?nej,not exactually. i want to be smalllll.. he-he. tänk att man kan låtsas må så bra i sig själv på utsidan, men egentligen vill man bara spy av sin egna fulhet ? man fokuserar alltid på fel i sig själv o de finns aldrig något att vara nöjd med på sitt utseeénde. förutom när någon säger något gulligt,för då blir man lite hemligt glad, men ser inte själv och förstår inte själv va dom menar ? .. ja menar. sååååååååå smal vill jag också bli. kan hon,kan jag, eller ..?? (För ja menar,jag har ju också två personliga tränare, o slutat äta o rasat i vikt på en månad,som hon gjorde:D ) he-he..


puss/lizziesaucedo

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA SER NI LILLEN DEN VA BÄST: KÄNDE IGEN LILLEN FÖRRESTEN ;)



åh va fin hon är! :o Men felicia hjärtat, allvarligt talat. Jag vill att du ska se ifrån våra ögon hur vacker du är! Jag lovar, du är så jävla fin och vacker och allt att det inte är sant,och det säger jag inte för att vara snäll eller för att tycka synd om dig, utan jag säger det precis som danny (;)), för att jag menar det. love you!

2010-07-27 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0