this night / vårgårda

tja! har dygnat inatt..anledningen till det är för att jag ska vända dygnet lite fel så att jag klarar av halmstad till perfection! kan inte blogga på min blogg just nu,eftersom den är under omgörning så då passar det ju bra att leka lite här! haha..! bella (som det förövrigt står KATT i pannan på & puss o kram jonte på hennes arm!) ligger och sover riktigt djupt just nu. hon sa till mig " dra in o hämta biljetterna själv, mina pengar ligger i min plånbok jag orkar inte följa".. man bara, thanks bels..thanks a lot ! men eyy, själv drar jag inte .. ska fixa iordning lite frukost ossen väcka henne. sen drar vi in till stan ( om hon vaknar!!!!) och köper biljetter.. illa att priserna har höjts -.- , och efter de drar vi hem och sover till ikväll..eftersom att vi åker i natt .. riktigt busigt! 

kan även lägga in en blöt bild från en underbar dag i vårgårda, i torsdags. 29juli. danny skrev helt spontant på facebook " vårgårda, med e.m.d. på ett torg." det var asblött o regnigt men fan va kul det var! jag och annelie var dom ända fansen,( med de menar jag,som är på många olika spelningar med emd) där & dom ända som kunde låtarna och allt,o det var nästan som en privatspelning abra för oss faktiskt;) shit nice nice haha!!  


me and maah brotheer! haha ..
puss / lizziesaucedo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0